Tuesday, July 18, 2023

תפסתי ראש על הבר (סיפור יומולדת)

אני רוצה לשתף איתכם סיפור שקרה לי אתמול. הכל אמיתי, אמיתי (כמו כל מה שאתם קוראים פה באינטרנט)


הלכתי לבר לחגוג יומולדת. לפני שאני מזמין משקה הברמן מבקש תעודה. נראה לי קצת מוזר, אני כבר בן 206, אבל עדיין צייתן וקונפורמיסט, אז נתתי לו. 



בחורה שישבה לא רחוק על הבר, צפתה במתרחש ולא הבינה את הקטע. ״הזוי״ היא אומרת לי, איך ברמן מבקש תעודה בגילך? התחלנו לדבר. סיפרתי לה שאני עובד כשפן נסיונות. כמעט כל תרופה, או סם או ניסוי פסיכיאטרי, דורש בסוף ניסויים על בני אדם. אז אני כאן בשביל המדע. יש המון ניסויים: למשל צוות חוקרים מפרינסטון הזריק לי חומרים מעכבי גדילה החל מגיל 14. רק בגיל 59 התחלתי להתגלח. כיום, בגיל 206, אני עדיין לא יודע מה אני רוצה לעשות כשאהיה גדול.



מה את עושה? התעניינתי. אני פיה. המממ, אוקי… איזה סוג? זה תלוי בשיבוץ, לפעמים דיסני, לפעמים שיניים. פיית שיניים זה סיוט, לעבור מבית לבית, להיכנס בשקט, לדחוף את היד מתחת לכרית בלי שיקום עלי איזה תכשיט של אמאל׳ה, יתעורר ומיד יתחיל עם צרחות ודרמה. רק זה חסר לי. עכשיו אני בחופש, אבל אני צריכה השלמת הכנסה. פיה זה נשמע זוהר אבל השכר ממש לא משהו.


בואי תצטרפי לניסויים, הצעתי. תכלס, לא תמיד זה כזה כיף, לפעמים זה אפילו לא נעים. ואם הניסוי ממש גרוע, אז מתים (לי זה קרה כבר שלוש פעמים), אבל הכל שטויות, משלמים מעולה. 


רק חשוב לדעת שברגע שאת בפנים, אי אפשר להתנגד, חייבים לעשות את כל הניסוי עד הסוף. הרבה כסף מושקע בזה. רק עכשיו תקעו לי ניסוי מהגיהנום. הוכרחתי לצפות בערוץ 14 במשך 24 שעות ברציפות. היה מתקן שהחזיק את העיניים שלי פתוחות כל הזמן, ואחות היתה מזליפה לי נוזל לרשתית. אחרי הצפייה, נתנו לי שאלון עם שאלות על רולקסים או מי השמיד יותר יהודים: חמלניצקי, רוג'ר ווטרס, סטאלין או אהרון ברק.


אבל יש גם ניסויים מגניבים. קחי למשל את ניסוי עוגות היומולדת והמשאלות. בא פרופסור, מחבר לי אלקטרודות למח, ונותן לי עוגת יומולדת עם נרות והכל. אחרי שאני מבקש משאלה ועושה פוווו גדול, הוא מבקש ממני לרשום את המשאלה. אחר כך בודקים כמה משאלות התגשמו, ואם יש קורלציה למידת ההתכוונות שלי בזמן הנשיפה על הנרות. בהתחלה ביקשתי דברים נורא כלליים: שנהיה מאושרים, אהבה, להיות רגוע ושליו. לפעמים העוגה תפסה אותי לא מוכן, אז הייתי מבקש משהו בנאלי כמו: רק שישאר כמו עכשיו. אבל הפרופסור ביקש להיות יותר ספציפי. ביקשתי סוכריות ליקריץ, כאלה עם השבלולים, הסנדביץ׳ בשלושה צבעים והנקודות הצבעוניות. הוא ביקש שאהיה עוד יותר קונקרטי, משהו עם תאריך תפוגה. ביקשתי ש XRP יעלה ב 87% עד ה 15 ביולי. כאלה משאלות הוא אהב.


נראה לי שניסוי עוגת היומולדת הדליק אותה. אם היא מצטרפת ואומרת שהיא הגיע דרכי, אני מקבל בונוס.


כמה פעמים בשנה אתה מכבה נרות? התעניינה. לא יודע, איזה ארבע או חמש פעמים. הם צריכים לתת למשאלה הזדמנות להתגשם.

 


רגע אז בעצם אתה לא בן 206 אם חוגגים לך כמה ימי הולדת בשנה. נורה גדולה הבהבה לי מעל המצח, בדיוק במקום בו מחברים לי את האלקטרודות. וואלה, כשאת מציגה את זה ככה, יכול שכל השנים האלו בניסוי של הצוות מפרינסטון אני בכלל עם פלצבו.


No comments:

Post a Comment