Friday, November 14, 2014

Bicycle

בתנו הקטנה למדה לאחרונה לרכב על אפניים ומאז היא רוכבת בהתלהבות בכל הזדמנות. היא כבר מראה לנו שהיא יודעת לקפוץ מהמדרכה, לנסוע בלי ידיים ושאר טריקים שהורים שפויים לא היו מאפשרים. לפני שבוע נצלנו את סוף השבוע השמשי והיפה, העמסנו את האופניים ונסענו עם הקטנה העירה לגולדן גייט פארק.
רכבנו להנאתינו והקפנו אגם חביב. נראה שכל העיר החליטה להתאוורר ולהנות מהשמש החמימה, פיקניקים בכל מקום, משפחות, צעירים וצעירות, יום יפה. התגלגלנו למקום בו זוגות מכל הגילאים רקדו לצלילי טוויסט ומשם המשכנו למוזיאון דה-יאנג. נעלנו את האופניים בכניסה ונכנסנו. כשיצאנו גילינו שהמנעול נחתך, שני זוגות האופניים של טלי ושלי נגנבו (זוגות אופני הרים מקצועיות ולא זולות). רק אופני הברבי הוורודות של הקטנה נשארו. באסה אמיתית. קצת קשה להסביר את זה, אבל זה הרבה יותר מהאובדן הכספי. נו מילא, ננצל את ההזדמנות לעשות שדרוג לאופניים חדשות וטובות יותר.

סליחה על הפתיח המבאס אבל נושא הפוסט הפעם הוא אופניים.
כבר די הרבה שנים שאני רוכב כמעט כל סופשובע יחד עם כמה חברים רכיבת שטח (אופני הרים). נפגשים די מוקדם בבוקר ובוחרים כל פעם מסלול אחר. בתור אחד ששונא להשכים, מפתיע אותי כל פעם מחדש איך אני מכריח את עצמי לקום דווקא ביום בו אפשר להתפנק עד מאוחר במיטה, לצאת, להתאמץ ולהזיע בעליות. מה שבטוח, אני לא הפסיכי היחיד. נדמה שכל ה-Bay Area מפוצץ ברוכבי אופניים. אגב גם בישראל הסצינה חזקה מתמיד. למה בעצם אנחנו עושים את זה לעצמנו? טוב, כמו בכל ספורט אפשר להרחיב את יתרונות הפעילות הגופנית והאנדרופינים שהיא משחררת. במקרה של אופני הרים נוסף לזה אלמנט הטיול בהרים היפים שיש סביבנו והאדרנלין בירידות ובקטעים הקשים. קצת כמו סקי אבל הרבה יותר נגיש.
ברכיבה פוגשים כל מיני טיפוסים ואנסה לאפיין כמה מהם:
הרוכב המדוגם - את הרוכב המדוגם אף פעם לא תמצא לא מוכן. שיחה איתו תגלוש בדרך כלל לדגם החדש של הגיר, איזה ברקסים כדאי לשים ואיך להשתמש בבולם הזעזועים. הוא לא ישכח להגיד carbon, suspensions ו-shimano לפחות שלוש פעמים בכל שיחה. חומר מרתק, נכון? בדרך כלל הוא ילבש ביגוד טיפ טופ כשהמגדילים לעשות אפילו רוכבים עם חולצת הרכיבה של USPS (הספונסרית של הקבוצה האמריקאית שניצחה בטור דה פראנס). אולי הם חושבים שלבישת החולצה הזו עוזרת לשפר ביצועים, מי יודע? אם הם לפחות היו מחזיקים חבילה או מכתב ביד היה ללבוש הצדקה ראויה….
אפרופו לבוש, כל אופנת ההלבשה של רוכבי האופניים היא די מגוחכת. הטייץ סטייל אגם הברבורים עם הריפוד סביב החבילה (מישהו זוכר את אנדריי צינורוב מהמערכון של לול?), החולצה הזוהרת עם הכיסים מאחור, יותר גרוע מסינדי לאופר באייטיז. מזל שאני לא מסתכל בראי לפני שאני יוצא לרכב.
החובב - בדרך כלל מדובר ברוכבים מתת היבשת אבל זה לא מחייב. אפשר לראות סלסלת פיקניק תלוייה על הכידון ואת נעלי הרכיבה מחליפות נעלי בית צבעוניות. קצת פאדיחות כשאחד כזה עובר אותך בעלייה בקלילות ועוד יש לו מספיק אוויר לחייך ולהגיד בוקר טוב...
הפנסיונר/הקשיש - יש לא מעט רוכבים באזור שמסתכלים על יומולדת 60 מהצד השני. חבר'ה שכבר פרשו לגימלאות ומבלים את זמנם ברכיבה בהרי האזור. חלקם נמצאים בכושר מדהים וחולפים על פנינו בעליות בזזזזז בזזזזז כמו זמזום של דבורים. הלוואי עליי כזה כושר בגילם.
המתאבד - רוכב בעיקר בשביל הסלעים המאתגרים, שורשי העצים המזדקרים באמצע המסלול וכמובן הירידה. אפשר לראות אותו טס בירידות בארבעים מל"ש כאילו אין מחר. לא משנה כמה התרסקויות הוא עבר וכמה הגוף שלו מלא בפלטינות, הוא לא שמע על הדברים האלה שנמצאים משני צידי הכידון ונקראים ברקסים.
האמת שאני לא מהרוכבים התחרותיים. אני אמנם אוהב להציב לעצמי אתגרים ולהעפיל בעלייה תלולה שלא הצלחתי לעשות לפני כן, אבל עיקר המוטיבציה שלי באה מהקפה שאחרי. אין כמו טעם הקפה אחרי שעתיים מיוזעות של רכיבה.
איך אפשר לסיים פוסט כזה בלי השיר Bicycle של קווין. יש סיפור די משעשע מאחורי השיר: קווין נסעו לאיזה כפר בצרפת לעבוד על התקליט החדש - "Jazz" כשפתאום חלפו על פניהם רוכבי הטור דה פראנס. מילות השיר די מטופשות למען האמת ורובן מעין אסוציאציות חופשיות של פרדי מרקורי סביב דבר והיפוכו. יש שורה אחת בשיר:"Fat bottom girls they'll be riding today so look out for those beauties, oh yeah" שפותחה אחר כך ללהיט בפני עצמו העונה לשם Fat bottom girls (כמה מפתיע). השורה מתייחסת לפנטזיה מינית שהיתה לפרדי בו מככבות חבורת נשים ערומות רוכבות על אפניים. נוטים לחשוב שהוא היה הומו, אבל האמת שהוא פשוט היה בנאדם שמאוד אהב "להעניק אהבה" ללא קשר לדת, גזע ומין, או בשפה יותר עממית, לזיין כל מה שזז. לעטיפת התקליט של האלבום "ג'אז" גם צורף פוסטר של נשים עירומות על אופניים. מאוד פוליטקלי קורקט - הא? תקליטים ועטיפות שלהם הוא נושא לפוסט בפני עצמו, אבל מיותר לציין את הרושם שהותיר הפוסטר הזה על נער מתבגר בקיבוץ בסוף שנות השבעים...
כשקווין צילמו וידאו-קליפ לשיר, פרדי החליט לממש את הפנטזיה. הם שילמו לכמה עשרות דוגמניות שהסכימו להצטלם בעירום, חכרו את איצטדיון ווימבלדון ליום אחד, שכרו זוגות אופניים ויצאו ליום צילומים. מספרים שכשחנות ההשכרה שמעה על אופן השימוש באופניהם, הם הכריחו את קווין לקנות את כל מושבי האופניים. מעניין כמה כסף קווין היו יכולים להרוויח מזה היום אם הם היו מציעים את מושבי האופניים למכירה ב-ebay …

התחלתי בגניבה מבאסת של זוגות האופניים שלנו בסן פרנסיסקו וסיימתי בפנטזיה מינית על דוגמניות ערומות על אופניים, מי שהתמיד וקרא עד הסוף - הרוויח.


1 comment:

  1. אני והאקס שלי נפרדנו לפני שנה וחודשיים והייתי בחודש השישי להריון. שנינו אוהבים אחד את השני וזה היה הלם עבורי וזה ממש שבר לי את הלב. ניסיתי להתקשר אליו ושני הקווים נותקו. ניסיתי להשיג אותו ברשתות החברתיות, אבל הוא סילק אותי מהן. ניסיתי להגיע להורים שלו והם אמרו לי שהבן שלהם אמר שהוא לא אוהב אותי ולא רוצה לראות אותי והם לא יודעים מה לא בסדר. בכיתי ובכיתי כל יום כי אהבתי אותו מאוד. עד שילדתי ​​והתינוק היה בן שנה, לא הצלחתי להחזיר את אהבתי. שוב, התבלבלתי. אני לא יודע מה לעשות וגם איבדתי את העבודה ואין לי כסף לטפל בתינוק. הייתי אומללה בחיים אז בכיתי לאחותי וסיפרתי לה את הבעיה שלי ואמרתי שהיא יודעת על כישוף עוצמתי של ד"ר אפטה שעוזר לה כשהיא לא הצליחה להיכנס להריון. יצרתי איתו קשר במייל והוא אמר שהוא יעזור לי ואמר לי שאישה שמה כישוף על בעלי ואמרה שהוא יעזור לי לשבור את הכישוף כדי שבעלי יחזור אליי לנצח והדבר יהיה שלי. זו הייתה הפתעה גדולה עבורי שכל מה שהוא אמר קרה. בעלי מיד חזר אלי ואמר לי לסלוח לו. תודה רבה למטיל הקסמים החזק והאמיתי הזה. אני מתפלל שהוא יחיה זמן רב ויעשה עוד מהעבודה הנפלאה שלו. אם יש לך בעיה שמטרידה אותך בחיים, עליך ליצור קשר עם שחקן הכישוף החזק הזה! הוא יכול לעזור לך. הוא לא יאכזב אותך, אתה יכול להגיע אליו דרך כתובת ה-gmail: drapata4@gmail.com או שאתה יכול להשיג אותו דרך הוויבר/וואטסאפ שלו: +1(425) 477-2744

    ReplyDelete