Wednesday, October 15, 2014

Angus & Julia Stone

סן פרנסיסקו מהווה צומת מעולה לחובבי מוזיקה. אין כמעט אמן או להקה שלא שמים אותה על מפת ההופעות שלהם. הפיתויים הם רבים ופשוט קשה לבחור. הכי קשה העובדה שהרבה פעמים אין ברירה וצריך להגיד לא. אני אוהב במיוחד ללכת למועדונים הקטנים ולראות אמנים עוד לפני שההצלחה עלתה להם לראש.
ביום רביעי שעבר ראינו את Angus & Julia Stone במועדון קטן וחביב בשם The Independent. זה אחד המועדונים שאני יותר אוהב בעיר. אולי אין לו את ההיסטוריה המפוארת של מקומות כמו ה Fillmore או ה Warfield ולא נראה לי שהגרייטפול דד או ג'ניס ג'ופלין ניגנו בו, אבל בעלי המקום בוחרים אחלה אמנים והעמידה כל כך קרוב לבמה נותנת תחושה של הופעה כמעט בבית בסלון.
אפרופו ה Fillmore, מישהו בעבודה סיפר לי פעם שבשנות השישים הם היו מגישים לקהל סיר פונץ ענקי שלתוכו מהלו בנדיבות טיפות אל אס די. כיום לעומת זאת מציעים סלסלת תפוחים אורגנים.על זה נאמר
...Times they're a changin
הסיפור של אנגוס וג'וליה הוא די מעניין. מדובר באח ואחות, היא כבת שלושים והוא צעיר ממנה בשנתיים, שנולדו להורים מוזיקאים שגרו והופיעו כצמד פולק בסידני, אוסטרליה. בעיני זאת כבר התחלה טובה. בטיול התרמילאים שעשיתי אחרי הצבא ביליתי כעשרה חודשים באוסטרליה. סידני היא בעיני אחת הערים היפות ומעניינות בעולם. משהו בשילוב של הבנייה הויקטוריאנית הישנה עם בניה חדשה (ולא פלצנית מדי), הים שניגלה מכל מפרץ והאנשים הנעימים והחפים מאידיאולוגיות עשה לי את זה.
בתיכון ג'וליה ניגנה בחצוצרה ואנגוס בטרומבון. מילא להיוולד עם השם אנגוס, אבל טרומבון??? ועוד בגיל שבו הדבר שאתה הכי רוצה זה להיות קול ולהרשים את הבנות. ישר טלפון לרשויות הסעד. לא רחוק מהבית שלנו יש תיכון ושומעים כמעט כל ערב את תלמידי התזמורת מתאמנים במגרש הספורט. ליבי עם כל נגני הטובה, טרומבון וקרן היער. זה בטח עושה צלקות לשנים. טוב, חזרה לענייננו.
ההורים התגרשו והאחים עברו לגור עם האב. אחרי התיכון ג'וליה לימדה חצוצרה ואנגוס הסתובב בעולם עם הגלשן והסקייטבורד. הוא למד לנגן על גיטרה, וכשג'וליה הצטרפה אליו לטיול בדרום אמריקה הוא השמיע לה חומר שהוא כתב והיא מאוד התלהבה. בבוליביה היא קנתה גיטרה ואחיה עזר לה ללמוד לנגן. כשהם חזרו לאוסטרליה היא הפצירה בו להופיע בפאבים מקומיים והוא התנה את הסכמתו בזה שהיא תופיע איתו ותלווה בקולות רקע. בהמשך הם הוחתמו לחוזה הקלטות וכיום באמתחתם שלושה אלבומים משותפים ועוד כמה אלבומי סולו.
האמת שאני מלא בהערכה מהולה בקנאה לאנשים כאלה. יש לי שני אחים מוכשרים מוסיקלית. אחות שניגנה בכינור בצעירותה ועכשיו , בעקבות לימודי הכינור של בתה חזרה לנגן. אחי הוא אוטו דידקט שלימד את עצמו לנגן על גיטרה בס, חשמלית ואקוסטית. הוא חי באחד האיים הקריביים ועושה מדי פעם ג'ם סשנים עם רסטה-מנים מקומיים ואישתי מנגנת בחליל צד. רק אני מסוכסך עם הגיטרה כבר שנים. אני תקוע עוד לפני מלון קליפורניה, לא רחוק מבית השמש העולה. למדתי לנגן גיטרה בכיתה ה' ופסגת היצירה שלי זה השיר "פרי גני". אז אם אתם מתכננים מסיבת שבועות, אני פנוי להזמנות... (רק אל תצפו שאני אמשיך ל"סלינו על כתפינו" , זה הרבה מעבר ליכולתי). חזרה להופעה.
האחים סטון ניגנו הרבה שירים מהאלבום האחרון שיצא לא מזמן (אוגוסט) והוא מצויין בעיני. ג'וליה היא יפה שזה ממיס וגם אחיה נראה טוב אם אפשר בכלל לראות אותו מתחת ערימות השער והזקן. אני לא טוען שצריך להיות יפה כדי להופיע אבל מראה טוב אף פעם לא הזיק (פורטיס, סליחה). באיזשהו שלב בהופעה ג'וליה הפתיעה ועשתה קאבר לשיר You're the one that I want של אוליביה ניוטון ג'ון (שאגב גם היא אוסטרלית) מתוך גריז. קאבר מעולה נוסף שהם עשו בהדרן היה של להקה שאני מאוד אוהב - The National. להקת הליווי שלהם כללה ארבעה נגנים שגם הם ארוכי שיער ומזוקנים. אנגוס ניגן על גיטרה ושר וג'וליה שרה ודילגה בין הגיטרה ,הפסנתר והחצוצרה. ההרמוניה הקולית ביניהם היתה מופלאה ובחירת המינון בין הפולק הרגוע לרוק היותר קצבי היתה לעניין. בקיצור היה ערב מדהים.

ועכשיו למוזיקה. גרסת כיסוי לגריז:



שניים מהאלבום האחרון:



ושניים מתחילת דרכם המוסיקלית:




ביי בינתיים.

4 comments:

  1. להקה פשוט מדהימה! הכרתי אותם לפני כחודש ואני לא מפסיק לשמוע אותם. הלוואי ויכירו אותם יותר אנשים בארץ ויהנו מהמוזיקה המיוחדת שלהם.. ואולי אולי מתישהו הם יגיעו להופעה בארץ...

    ReplyDelete
  2. איזה סיפור נהדר ומעורר השראה! הייתי נשואה שבע שנים ללא ילד, ובגלל זה בעלי התחיל להתנהג בצורה מוזרה, חוזר הביתה לאחרונה וכבר לא מבלה איתי ומתגרש. אז נעשיתי מאוד עצוב ואבוד בחיים כי הרופא אמר לי שאין דרך להיכנס להריון זה באמת ממרר לי את החיים. עד שנתקלתי בחבר שסיפר לי על ד"ר ALABA מהאינטרנט, איך הוא עזר לנשים רבות עם בעיות דומות שעברתי אז פניתי אליו בכתובת: (dralaba3000@gmail.com) והסברתי לו, הוא סיפר לי הכל צריך לספק לפני שהוא יכול להטיל את הכישוף על המפגש כדי להחזיר את בעלי, מה שעשיתי, והוא שלח תפילה עוצמתית שהייתי צריך לומר באמצע הלילה כשהטיל את כישוף האהבה. זה היה נס 24 שעות מאוחר יותר בעלי היחיד חזר אליי והתנצל על כל מה שעשה ואמר לי שהוא מוכן לתמוך בי בכל מה שאני רוצה, התקשר מהר לד"ר אלאבה ותגיד לו מה קורה בזה רגע והוא גם הכין ושלח לי תרופה צמחית שלדבריו תרפא כל מחלה או זיהום לא רצויים שמנעו ממני להרות ואז הנחה אותי איך להשתמש בה לפני הפגישה עם בעלי. כאן לאחר השימוש בצמח ובשורש המקומיים האלה, כמה שבועות לאחר מכן התחלתי להרגיש סימני הריון על כל הגוף, הייתי ממש בהריון ורק ילדתי ​​בן תינוק בגיל חודש. אני נשבע שכל העולם יגלה על ד"ר אלאבה שהציל את מערכת היחסים שלי וזה גם נותן לי ילדים שאני בגאווה יכול לקרוא להם שלי היום. לכל אישה שחושבת שזה בלתי אפשרי, הנה הזדמנות לחייך ולהביא אושר למשפחתך, אנא צור קשר עם DR ALABA במייל בכתובת: (dralaba3000@gmail.com). או WhatsApp/Viber אותו באמצעות +1(425) 477-2744, אכן, הוא אלוהים שנשלח להביא מאהבים אבודים ולהביא לך אושר ...

    ReplyDelete
  3. אני והאקס שלי נפרדנו לפני שנה וחודשיים והייתי בחודש השישי להריון. שנינו אוהבים אחד את השני וזה היה הלם עבורי וזה ממש שבר לי את הלב. ניסיתי להתקשר אליו ושני הקווים נותקו. ניסיתי להשיג אותו ברשתות החברתיות, אבל הוא סילק אותי מהן. ניסיתי להגיע להורים שלו והם אמרו לי שהבן שלהם אמר שהוא לא אוהב אותי ולא רוצה לראות אותי והם לא יודעים מה לא בסדר. בכיתי ובכיתי כל יום כי אהבתי אותו מאוד. עד שילדתי ​​והתינוק היה בן שנה, לא הצלחתי להחזיר את אהבתי. שוב, התבלבלתי. אני לא יודע מה לעשות וגם איבדתי את העבודה ואין לי כסף לטפל בתינוק. הייתי אומללה בחיים אז בכיתי לאחותי וסיפרתי לה את הבעיה שלי ואמרתי שהיא יודעת על כישוף עוצמתי של ד"ר אפטה שעוזר לה כשהיא לא הצליחה להיכנס להריון. יצרתי איתו קשר במייל והוא אמר שהוא יעזור לי ואמר לי שאישה שמה כישוף על בעלי ואמרה שהוא יעזור לי לשבור את הכישוף כדי שבעלי יחזור אליי לנצח והדבר יהיה שלי. זו הייתה הפתעה גדולה עבורי שכל מה שהוא אמר קרה. בעלי מיד חזר אלי ואמר לי לסלוח לו. תודה רבה למטיל הקסמים החזק והאמיתי הזה. אני מתפלל שהוא יחיה זמן רב ויעשה עוד מהעבודה הנפלאה שלו. אם יש לך בעיה שמטרידה אותך בחיים, עליך ליצור קשר עם שחקן הכישוף החזק הזה! הוא יכול לעזור לך. הוא לא יאכזב אותך, אתה יכול להגיע אליו דרך כתובת ה-gmail: drapata4@gmail.com או שאתה יכול להשיג אותו דרך הוויבר/וואטסאפ שלו: +1(425) 477-2744

    ReplyDelete
  4. שלום חבר, שמי איזבלה איתן, ואני רופאה ואני בת 45. אנא קרא את עדות חיי האמיתית שלי, יש לי כוונה חיובית שהמידע הזה יעזור למישהו שקורא את המאמר הזה, תוך יומיים לשקם נישואים מקולקלים ולשקם את יחסי האהבה האבודים. אחרי שנים של מערכת יחסים עם איתן, הוא נפרד ממני, עשיתי כל מה שיכולתי כדי להחזיר אותו לאהוב אותי, אבל כל מה שעשיתי היה לשווא, כל כך רציתי אותו בגלל האהבה שיש לי אליו , שאלתי אותו עם הבטחתי לכל מה שהיה לי, אבל הוא סירב. הסברתי את הבעיה לעמית שלי בעבודה והיא הציעה לי לפנות לאשף אהבה שיוכל לעזור לי להחזיר לו את האהבה, אבל אני מסוג האנשים שמעולם לא חשבו שחלק מכשפי אהבה קיים או עובד, לא היה לי ברירה אבל כדי לנסות את זה, שלחתי מייל לערוץ הקסם והוא אמר לי שאין בעיה שהכל יהיה בסדר לפני שלושה ימים, שהאקס שלי יחזור לפני שלושה ימים, הוא זרק לחש אהבה לאוויר באופן מפתיע היום השני היה בסביבות השעה 3:00 לפנות בוקר. המאהב לשעבר התקשר אליי בפלאפון, כל כך הופתעתי שעניתי לשיחת הטלפון וכל מה שהוא אמר זה שהוא כל כך מצטער על כל מה שקרה שהוא רצה שאחזור אליו על כך שהוא אוהב אותי כל כך. כל כך שמחתי ולכן התחלנו לחיות באושר ביחד. בדרך זו אתה יכול ליצור איתו קשר אם אתה צריך עזרה כלשהי אתה יכול ליצור איתו קשר עם כתובת הדוא"ל הזו: dralaba3000@gmail.com או ליצור איתו קשר בוואטסאפ / viber עם המספר הזה: +1(425) 477-2744 ... :) . . :) .. :) .. :) .. :). . :)

    ReplyDelete