Sunday, October 5, 2014

חשמלית ושמה תשוקה

הקבוצה של גל נצחה בטורניר הכדורגל ועלתה לשלב הבא (אגב, שם הקבוצה הוא “Strikers” שזה בערך כמו לקרוא לחתול שלך מיצי). אז בזמן שאני קופא מקור ביציע יש לי קצת זמן לקשקש.
אני רוצה לספר לכם על הלילה של יום חמישי. מדובר בקומדיה של טעויות יחד עם חוסר מזל שהובילו ללילה ארוך וקצת הזוי.
נסענו להופעה של The Head & the Heart ב Fox theater שבדאון טאון אוקלנד. החלטתי לסוע במכונית החשמלית כדי להנות מנסיעה שקטה שתאפשר לשמוע מוזיקה כמו שצריך, לחסוך בדלק ולהשאיר פחות טביעת פחמן על שכבת האוזון, מה רע? לפי חישובי יש מספיק בטרייה להגיע עד ההופעה בבטחה ומספיק מטענים באיזור כדי "לתדלק" לחזרה הביתה. אופס, טעות ראשונה (וגורלית...). הורדנו את עידן אצל חברה לבייביסיטינג, אספנו את החברה ויאללה יוצאים לדרך. מצב רוח טוב, היי!
לקראת העיר הבטרייה החלה להבהב עם אורות אזהרה. רף המתח במכונית עלה, נגיע או לא נגיע? במאמץ אחרון הגענו לחניון (אחרי ברבור קל) וגילינו להפתעתנו שאין לא מטען ולא נעליים. מה עושים? אין פאניקה, יש חניון נוסף שני רחובות משם. הLeaf נתנה פוש אחרון והגענו בשלום להטענה. so far so good. ההופעה היתה מעולה, בהחלט היה שווה.
כשחזרנו לחניון גילינו שהוא נעול. אופס... מצאנו דרך פנימה ולמדנו שאם משחילים כרטיס ומשלמים, הסורגים (כן, סורגים, אנחנו בדאון טאון אוקלנד...) נפתחים. פשפוש קל בכיסים לימדני שאיבדתי את כרטיס החנייה. טעות שנייה. מיותר לציין את תגובת הבנות לסיטואציה... אחרי כמעט חצי שעה מצאנו סוף סוף שומר מנומנם שהסכים לפתוח את השער תמורת תשלום התעריף המקסימלי. או קי, שילמנו, מספיק תקלות ליום אחד, יאללה הביתה פיפי ולישון. אז זהו, שלא... יוצאים מהחניון לעיר, לא עוברת דקה ועוצרת אותנו ניידת משטרה. מסתבר שעם כל הבלגן שכחתי להדליק אורות. אופס, טעות שלישית. השוטר היה נחמד ושחרר אותנו ללא דו"ח. ממשיכים הביתה. טעות קלה בניווט (למה מי מקשיב ל GPS ?) הובילה אותנו במנהרה מתחת למים לAlameda בלי שום אפשרות לU-turn ובזבזה לנו עוד כמה מייל מיותרים (טעות רביעית?).
בחוץ קור כלבים, כמעט אפס מעלות וטלי מחליטה להדליק חמום. רעיון סביר לכשלעצמו אבל העסק סוחט עוד קצת "מיץ" מיותר מהסוללה. בנוסף אני מחליט להיות מתוחכם ולקחת את הדרך המהירה (והארוכה)ב highway במקום לסוע בדרך הקצרה עם הרמזורים (טעות חמישית? שישית? מי סופר). השעה כבר אחת בלילה וקרוב ל Santana row , כבר מריחים את הבית, האוטו שוב מסמן לנו בעצבנות שקצת סחטנו אותו יותר מדי. החלטנו לא לקחת סיכון מיותר וירדנו לחניון ליד הmall להטענה קלה לסיום. די מטופש לשבת באחת בלילה בחניון שומם ולחכות שהבטרייה תואיל בטובה להתמלא. אחרי כחמש דקות הבנות מתחילות להראות סמני קוצר רוח. אנחנו מחליטים שאנחנו בטח מספיק טעונים להגיע הביתה. אז זהו, שלא, שוב טעינו...כשני מייל מהבית הניסן ליף עברה להלוך "צב" שמטרתו לאפשר עצירה בצד הכביש כדי לעצור להזעיק גרירה. קיווינו שנוכל "לזחול" עד הבית. כשהיינו במרחק של פחות ממייל, באמצע הרמזור האוטו מת סופית. נהג שנתקע מאחורינו ברמזור היה נחמד ולקח אותי טרמפ הביתה. הבאתי את המיני-ואן במטרה לשחרר את הבנות כשפתאום אני רואה את נהג הטרמפ שלי מחכה על הכביש. מסתבר שבנוסף לכל הצרות גם שכחתי אצלו את הסלולרי...
הבנות נסעו הביתה במיני-ואן (כולל שחרור של עידן מהשמרטפות קרוב לשתיים לפנות בוקר כשלמחרת יום לימודים רגיל. לא בדיוק parents of the year...) ואני נשארתי לחכות לגרר. למזלי תוך חמש דקות הגיעו AAA והגעתי הביתה בשלום. בקיצור הופעה בלתי נשכחת...
למחרת, ביום שישי, חתכתי מוקדם מהעבודה כדי לקחת את עידן פלוס חברה למרתון הופעות רוק אלטרנטיבי (Arctic Monkeys, Vampire Weekend ועוד) שוב באוקלנד. תוכלו לנחש איזה רכב לקחתי הפעם?
בין הפותרים נכונה יוגרל כרטיס טיסה הלוך ושוב, או לחילופין סיבוב מסביב לבלוק Emission Free...
https://www.youtube.com/watch?v=AclhwQKlgfw
The Head and The Heart perform "Rivers and Roads" as part of the Doe Bay Sessions:http://www.soundonthesound.com/category/the-doe-bay-sessions/ Filmed at Su...
YOUTUBE.COM

2 comments:

  1. אני והאקס שלי נפרדנו לפני שנה וחודשיים והייתי בחודש השישי להריון. שנינו אוהבים אחד את השני וזה היה הלם עבורי וזה ממש שבר לי את הלב. ניסיתי להתקשר אליו ושני הקווים נותקו. ניסיתי להשיג אותו ברשתות החברתיות, אבל הוא סילק אותי מהן. ניסיתי להגיע להורים שלו והם אמרו לי שהבן שלהם אמר שהוא לא אוהב אותי ולא רוצה לראות אותי והם לא יודעים מה לא בסדר. בכיתי ובכיתי כל יום כי אהבתי אותו מאוד. עד שילדתי ​​והתינוק היה בן שנה, לא הצלחתי להחזיר את אהבתי. שוב, התבלבלתי. אני לא יודע מה לעשות וגם איבדתי את העבודה ואין לי כסף לטפל בתינוק. הייתי אומללה בחיים אז בכיתי לאחותי וסיפרתי לה את הבעיה שלי ואמרתי שהיא יודעת על כישוף עוצמתי של ד"ר אפטה שעוזר לה כשהיא לא הצליחה להיכנס להריון. יצרתי איתו קשר במייל והוא אמר שהוא יעזור לי ואמר לי שאישה שמה כישוף על בעלי ואמרה שהוא יעזור לי לשבור את הכישוף כדי שבעלי יחזור אליי לנצח והדבר יהיה שלי. זו הייתה הפתעה גדולה עבורי שכל מה שהוא אמר קרה. בעלי מיד חזר אלי ואמר לי לסלוח לו. תודה רבה למטיל הקסמים החזק והאמיתי הזה. אני מתפלל שהוא יחיה זמן רב ויעשה עוד מהעבודה הנפלאה שלו. אם יש לך בעיה שמטרידה אותך בחיים, עליך ליצור קשר עם שחקן הכישוף החזק הזה! הוא יכול לעזור לך. הוא לא יאכזב אותך, אתה יכול להגיע אליו דרך כתובת ה-gmail: drapata4@gmail.com או שאתה יכול להשיג אותו דרך הוויבר/וואטסאפ שלו: +1(425) 477-2744

    ReplyDelete
  2. שלום חבר, שמי איזבלה איתן, ואני רופאה ואני בת 45. אנא קרא את עדות חיי האמיתית שלי, יש לי כוונה חיובית שהמידע הזה יעזור למישהו שקורא את המאמר הזה, תוך יומיים לשקם נישואים מקולקלים ולשקם את יחסי האהבה האבודים. אחרי שנים של מערכת יחסים עם איתן, הוא נפרד ממני, עשיתי כל מה שיכולתי כדי להחזיר אותו לאהוב אותי, אבל כל מה שעשיתי היה לשווא, כל כך רציתי אותו בגלל האהבה שיש לי אליו , שאלתי אותו עם הבטחתי לכל מה שהיה לי, אבל הוא סירב. הסברתי את הבעיה לעמית שלי בעבודה והיא הציעה לי לפנות לאשף אהבה שיוכל לעזור לי להחזיר לו את האהבה, אבל אני מסוג האנשים שמעולם לא חשבו שחלק מכשפי אהבה קיים או עובד, לא היה לי ברירה אבל כדי לנסות את זה, שלחתי מייל לערוץ הקסם והוא אמר לי שאין בעיה שהכל יהיה בסדר לפני שלושה ימים, שהאקס שלי יחזור לפני שלושה ימים, הוא זרק לחש אהבה לאוויר באופן מפתיע היום השני היה בסביבות השעה 3:00 לפנות בוקר. המאהב לשעבר התקשר אליי בפלאפון, כל כך הופתעתי שעניתי לשיחת הטלפון וכל מה שהוא אמר זה שהוא כל כך מצטער על כל מה שקרה שהוא רצה שאחזור אליו על כך שהוא אוהב אותי כל כך. כל כך שמחתי ולכן התחלנו לחיות באושר ביחד. בדרך זו אתה יכול ליצור איתו קשר אם אתה צריך עזרה כלשהי אתה יכול ליצור איתו קשר עם כתובת הדוא"ל הזו: dralaba3000@gmail.com או ליצור איתו קשר בוואטסאפ / viber עם המספר הזה: +1(425) 477-2744 ... :) . . :) .. :) .. :) .. :). . :)

    ReplyDelete