Sunday, October 5, 2014

חלום רטוב

חלום ופיש(רו)
=========
אתמול נתקלתי בסרטון חיפושי העבודה של שמעון פרס. חשבתי שזה עשוי נחמד ושלחתי את הלינק לכמה חברים. חבר חזר אלי: הלו, אתה לא בפייסבוק? זה מסתובב כבר שבועיים...
איך הולך השיר? העגלה נוסעת אין עצור. קפצת ממנה היום, חלפו שבועיים, והנה נשארת מאחור.
הגעתי למסקנה שזה באמת לא בסדר. אנשים מצלמים את צלחת ארוחת הבוקר שלהם או משתפים את כולם במיאו האחרון של החתול הפרוותי שלהם ורק אני מנותק. כל זה הולך להשתנות. מהיום, גם אני במשתפים...
אז ככה, מוקדם בבוקר חלמתי חלום: איזה יצור גובלין מניאטורי מחכה לי כדי ללכת לאיזו אסיפת שבט מסתורית אבל אני חייב להשתין. אני משתין ומשתין בזמן שהוא מחכה בחוסר סבלנות בחוץ. התעוררתי. אפוף משינה, הפסיכואנליטיקן המתוחכם שבי ניתח את החלום והגיע למסקנה שכנראה אני באמת צריך לעשות פיפי ואכן גררתי את עצמי לשרותים. מכירים את הרגשת ההקלה אחרי ריקון שלפוחית בריא? כייף, לא?
בדרך חזרה למיטה צלצל פתאום פעמון בולבול הקבולבול על הקסדה שלי והגעתי להארה: אם חלמתי שאני משתין ואחר כך קמתי במציאות ובאמת הלכתי להשתין, מה זה אומר? נו, מה זה אומר?
הגשמתי חלום...

1 comment:

  1. אני והאקס שלי נפרדנו לפני שנה וחודשיים והייתי בחודש השישי להריון. שנינו אוהבים אחד את השני וזה היה הלם עבורי וזה ממש שבר לי את הלב. ניסיתי להתקשר אליו ושני הקווים נותקו. ניסיתי להשיג אותו ברשתות החברתיות, אבל הוא סילק אותי מהן. ניסיתי להגיע להורים שלו והם אמרו לי שהבן שלהם אמר שהוא לא אוהב אותי ולא רוצה לראות אותי והם לא יודעים מה לא בסדר. בכיתי ובכיתי כל יום כי אהבתי אותו מאוד. עד שילדתי ​​והתינוק היה בן שנה, לא הצלחתי להחזיר את אהבתי. שוב, התבלבלתי. אני לא יודע מה לעשות וגם איבדתי את העבודה ואין לי כסף לטפל בתינוק. הייתי אומללה בחיים אז בכיתי לאחותי וסיפרתי לה את הבעיה שלי ואמרתי שהיא יודעת על כישוף עוצמתי של ד"ר אפטה שעוזר לה כשהיא לא הצליחה להיכנס להריון. יצרתי איתו קשר במייל והוא אמר שהוא יעזור לי ואמר לי שאישה שמה כישוף על בעלי ואמרה שהוא יעזור לי לשבור את הכישוף כדי שבעלי יחזור אליי לנצח והדבר יהיה שלי. זו הייתה הפתעה גדולה עבורי שכל מה שהוא אמר קרה. בעלי מיד חזר אלי ואמר לי לסלוח לו. תודה רבה למטיל הקסמים החזק והאמיתי הזה. אני מתפלל שהוא יחיה זמן רב ויעשה עוד מהעבודה הנפלאה שלו. אם יש לך בעיה שמטרידה אותך בחיים, עליך ליצור קשר עם שחקן הכישוף החזק הזה! הוא יכול לעזור לך. הוא לא יאכזב אותך, אתה יכול להגיע אליו דרך כתובת ה-gmail: drapata4@gmail.com או שאתה יכול להשיג אותו דרך הוויבר/וואטסאפ שלו: +1(425) 477-2744

    ReplyDelete