Sunday, October 5, 2014

הופעות

בתקופה האחרונה יצא לנו לראות די הרבה הופעות שכל קשר ביניהם הוא מקרי בהחלט. זה התחיל עם הPixies . את Surfer Rosa קניתי בתחנה המרכזית בעפולה לגמרי במקרה. הייתי חייל שבוז בדרך הביתה, נכנסתי לרגע לחנות "סגנון וצליל" ולא יכלתי להתעלם מהחזה המופלא של רקדנית הפלמנקו על העטיפה, לא היה לי מושג מי הלהקה אבל העובדה שהם היו חתומים בלייבל הבריטי 4AD גרמו לי לבקש השמעה מהמוכר. נדלקתי משמיעה ראשונה. זה היה בעידן תרום אינטרנט ולא היה לי מושג אפילו אם פיקסיס זה שם התקליט או שם הלהקה. רק חודשיים אח"כ קראתי איזה ביקורת בעיתון ולמדתי שזאת להקה חדשה מבוסטון. כבר ראינו אותם לפני כמה שנים בברקלי, אבל זה היה בשעות אחה"צ עם שמש בעיינים, לא בדיוק התנאים האופטימלים למופע רוק. הפעם הצפיות היו גבוהות ולכן קצת התאכזבנו. אמנם הם נגנו פליי ליסט מצויין והבסיסטית שהחליפה את קים דיל היתה אחלה, אבל לא היתה שום תקשורת עם הקהל. לא “how are you doing San Francisco?” בנאלי, ואפילו לא thank you בין השירים. אולי תפסנו אותם אחרי איזה ריב מאחורי הקלעים, אבל זה נתן קצת טעם נפגם. מן תחושה של "כוורת חוזרת" ולא להקה שנהנית ממה שהיא עושה.
מופע אחר שראינו לאחרונה היה של Kraftwerk . למי שלא מכיר מדובר בחברה גרמנים שהמציאו את המוזיקה האלקטרונית בתקופה שעוד לא היה בכלל כזה מושג. בזמן שפינק פלויד הקליטו את הצד האפל של הירח וג'נסיס יצרו את Selling England החבורה הזאת עשתה נסויים בסינטיסייזרים ושרה בקול רובוטי מונוטוני. גם הפעם זה היה מעין כוורת חוזרת, לא בדיוק להקה עכשוית. המוזיקה האלקטרונית התקדמה מליוני שנות אור מאז, אבל קרפטוורק ניצלו את ההתקדמות התכנולוגית ויצרו מופע 3D. האמת שזה לא דמה לשום דבר אחר שראיתי. קיבלנו משקפיים מיוחדות וראינו ארבעה אנשים דמויי רובוטים נטועים במקום בשורה עם לפטופים ואורות מרצדים על החליפה. הקטע הכי מדהים היה עניין התלת ממד. מטוסים , חלליות ועצמים בלתי מזוהים עפו להם בחלל האולם וכמעט כיסחו לנו את הראש. בקיצור טריפ אמיתי נטול אל אס די. כשחזרנו הביתה הבנות סיפרו לנו בהתרגשות שאיזה כוכבת יו-טיוב פופולרית היתה לידינו בקהל ואפילו Lorde בכבודה ובעצמה (שהופיע שם למחרת). מעניין אם גם הן יעשו פוסט נרגש על איך שהם עמדו לידינו בקהל ופשוט לא היה להן מושג...
למופע הבא הלכנו עם גל. להקה בשם 21 Pilots בתוספת חימום של חברה שבדים עם סולנית יפה העונים לשם No No No ועוד להקה מגניבה ששכחתי את שמה. 21 pilots הם בסך הכל קלידן (שמנגן על יוקלילי מדי פעם) ומתופף שנותנים בראש שילוב של היפ הופ, רוק, מוזיקה אלקטרונית ומה לא. הם יודעים לתת שואו מטורף עם קפיצות לוליניות, גימיקים לשלהוב הקהל ומוזיקה מלאת אנרגיה. בניגוד להופעות הקודמות, הם תקשרו יפה עם הקהל ונתנו את עצמם עד הסוף. גל אמרה שזאת ההופעה הכי טובה שהיא ראתה. גם אנחנו יצאנו בהיי.
אתמול ראיתי, יחד עם כמה חברים, מופע שהיה הכי רחוק מהפיקסיס שאפשר. Hugu Laurie הידוע יותר כ Dr House מסדרת הטלויזיה העונה לאותו שם עשה הסבה מקצועית ועכשיו הוא מוזיקאי במשרה מלאה עם שני אלבומים באמתחתו. יחד עם להקה של שבעה נגנים הוא הביא בלוז וג'ז שחורים ישר ממטעי הכותנה של המיסיסיפי. הוא גם איש מאוד מצחיק שיודע לתקשר עם הקהל. המופע היה בVilla Montalvo שמתחבאת בתוך הטירות של סרטוגה. מקום מגניב להופעות מלא דשאים ויערות מסביב.
טוב, קשקשתי מספיק לערב אחד,
יאללה ביי.

1 comment:

  1. אני והאקס שלי נפרדנו לפני שנה וחודשיים והייתי בחודש השישי להריון. שנינו אוהבים אחד את השני וזה היה הלם עבורי וזה ממש שבר לי את הלב. ניסיתי להתקשר אליו ושני הקווים נותקו. ניסיתי להשיג אותו ברשתות החברתיות, אבל הוא סילק אותי מהן. ניסיתי להגיע להורים שלו והם אמרו לי שהבן שלהם אמר שהוא לא אוהב אותי ולא רוצה לראות אותי והם לא יודעים מה לא בסדר. בכיתי ובכיתי כל יום כי אהבתי אותו מאוד. עד שילדתי ​​והתינוק היה בן שנה, לא הצלחתי להחזיר את אהבתי. שוב, התבלבלתי. אני לא יודע מה לעשות וגם איבדתי את העבודה ואין לי כסף לטפל בתינוק. הייתי אומללה בחיים אז בכיתי לאחותי וסיפרתי לה את הבעיה שלי ואמרתי שהיא יודעת על כישוף עוצמתי של ד"ר אפטה שעוזר לה כשהיא לא הצליחה להיכנס להריון. יצרתי איתו קשר במייל והוא אמר שהוא יעזור לי ואמר לי שאישה שמה כישוף על בעלי ואמרה שהוא יעזור לי לשבור את הכישוף כדי שבעלי יחזור אליי לנצח והדבר יהיה שלי. זו הייתה הפתעה גדולה עבורי שכל מה שהוא אמר קרה. בעלי מיד חזר אלי ואמר לי לסלוח לו. תודה רבה למטיל הקסמים החזק והאמיתי הזה. אני מתפלל שהוא יחיה זמן רב ויעשה עוד מהעבודה הנפלאה שלו. אם יש לך בעיה שמטרידה אותך בחיים, עליך ליצור קשר עם שחקן הכישוף החזק הזה! הוא יכול לעזור לך. הוא לא יאכזב אותך, אתה יכול להגיע אליו דרך כתובת ה-gmail: drapata4@gmail.com או שאתה יכול להשיג אותו דרך הוויבר/וואטסאפ שלו: +1(425) 477-2744

    ReplyDelete