Sunday, October 5, 2014

ברוכים הבאים לבלוג

עקב בקשות חוזרות ונשנות מהקהל החלטתי לפתוח בלוג. רק שלא תגידו שאני לא קשוב לרחשי הציבור… האמת שכל העניין נראה לי קצת אגו מניאקי ולא כל כך ברור לי מי יעשה subscribe. הרשת הרי מלאה בפיתויים. איך אני יכול להתחרות בסרטוני parkour עוצרי נשימה של אנשים שנוסעים על סקייטבורד ברוורס על מעקה גג גורד שחקים ביום סערה, בחתולים צמריריים שממש בא ללטף או בילד קטן ומתוק שהולך בחצר האחורית ואופס, נופל לבריכה וטובע (שזה אגב צחוקים חבל על הזמן…). אז למה שמישהו יקרא את הקישקושים שלי? בקיצור, אתם ממש ממש לא חייבים להרשם.
אבל רק שתדעו, מי שנרשם ומגייס שלושה חברים תוך 24 שעות יזכה לעושר, ברכה ומזל ומי שלא, אני לא רוצה בכלל לדעת לאיזה צרות הוא עלול להקלע.
סתם דוגמא: ג'ו מארקאנסו התעלם מהבקשה ולפתע ביום שמשי ויפה הוא הוכה במכת ברק, נפל על הארץ ומת. לעומתו איילת מפאלו אלטו (השם המלא לא שמור במערכת) נרשמה והזמינה לא פחות מחמישה חברות וחברים. היא אמנם עדיין לא יודעת את זה, אבל מחר היא הולכת לזכות בלוטו (שזה לא רע בשביל מישהי שאפילו לא קנתה כרטיס). אז כפי שכבר אמרתי, ממש לא חייבים להרשם.


שם הבלוג הוא: jokers to the right
למה? בגלל המשפט שבא אחריו בשיר המפורסם של Stealers Wheel (תקשיבו בעצמכם ותבינו על מה אני מדבר)
בינתיים כינסתי קצת דברים קודמים שכתבתי (חלקם ממש מזמן), כולל כמה המלצות מוזיקליות על מוזיקה ישראלית לא כל כך מוכרת שכתבתי בזמנו לעיתון BAinyanim.

אני לא מתחייב לכתוב כל שבוע, לא מתחייב לשעשע או להחכים ובכלל אני לא תחייב לכלום (ואם אתם לא מאמינים, תשאלו את אשתי...). אז היום אין שום דבר חדש אבל בקרוב יהיה (שזו התחייבות מאוד רצינית מאדם שהרגע הצהיר שהוא לא מחוייב לכלום).

אז יאללה ביי, נפגש בקרוב.

1 comment:

  1. אני והאקס שלי נפרדנו לפני שנה וחודשיים והייתי בחודש השישי להריון. שנינו אוהבים אחד את השני וזה היה הלם עבורי וזה ממש שבר לי את הלב. ניסיתי להתקשר אליו ושני הקווים נותקו. ניסיתי להשיג אותו ברשתות החברתיות, אבל הוא סילק אותי מהן. ניסיתי להגיע להורים שלו והם אמרו לי שהבן שלהם אמר שהוא לא אוהב אותי ולא רוצה לראות אותי והם לא יודעים מה לא בסדר. בכיתי ובכיתי כל יום כי אהבתי אותו מאוד. עד שילדתי ​​והתינוק היה בן שנה, לא הצלחתי להחזיר את אהבתי. שוב, התבלבלתי. אני לא יודע מה לעשות וגם איבדתי את העבודה ואין לי כסף לטפל בתינוק. הייתי אומללה בחיים אז בכיתי לאחותי וסיפרתי לה את הבעיה שלי ואמרתי שהיא יודעת על כישוף עוצמתי של ד"ר אפטה שעוזר לה כשהיא לא הצליחה להיכנס להריון. יצרתי איתו קשר במייל והוא אמר שהוא יעזור לי ואמר לי שאישה שמה כישוף על בעלי ואמרה שהוא יעזור לי לשבור את הכישוף כדי שבעלי יחזור אליי לנצח והדבר יהיה שלי. זו הייתה הפתעה גדולה עבורי שכל מה שהוא אמר קרה. בעלי מיד חזר אלי ואמר לי לסלוח לו. תודה רבה למטיל הקסמים החזק והאמיתי הזה. אני מתפלל שהוא יחיה זמן רב ויעשה עוד מהעבודה הנפלאה שלו. אם יש לך בעיה שמטרידה אותך בחיים, עליך ליצור קשר עם שחקן הכישוף החזק הזה! הוא יכול לעזור לך. הוא לא יאכזב אותך, אתה יכול להגיע אליו דרך כתובת ה-gmail: drapata4@gmail.com או שאתה יכול להשיג אותו דרך הוויבר/וואטסאפ שלו: +1(425) 477-2744

    ReplyDelete