Sunday, October 5, 2014

חוטיני ורוד

פוסט שממש לא קשור ליום כפור. הבטחתי לשתף, אז הנה, אני מקיים (לפחות היום…)
אחרי הברנינג מן התלבטתי עד כמה אני יכול לשתף את החבר’ה בעבודה בחוויות מהמדבר. מצד אחד אני עובד כבר הרבה זמן באותו מקום ומכירים אותי ואת השטויות שלי, אבל מצד שני לך תדע, יש כל מני אנשים שבאים מכל מיני רקעים תרבותיים שונים ואין לי רצון לפגוע, לזעזע או להסתבך עם אף אחד.
דברתי רק עם מי שהתעניין והראיתי קצת תמונות (כאלו שעברו צנזורה בסיסית, יעני PG13)
כבר שכחתי מהעניין עד שהגיע יום שלישי (אגב, זה אותו יום שלישי בו הגשמתי את החלום הרטוב שלי, למי שקרא את הפוסט הקודם…). יום שלישי אחה”צ, אני יושב במעבדה וכותב קוד. לא שום דבר מעניין לכתוב עליו הביתה. פתאום מתקשר אלי איזה סמנכ”ל בכיר. אמנם מדובר באיש נחמד אבל זה מריח צרות. במקרה הטוב זאת סתם שאלה טכנית ובמקרה הגרוע איזו בקשה לריפורט או נתוח נתונים. היי איתי, מה נשמע? יש לך חצי שעה פנויה? או או, זה לא נשמע טוב… אבל אז מגיעה התפנית: יש כאן מישהו שעושה מצגת על הברנינג מן וחשבנו שתרצה להשתתף. טוב, עכשיו זה כבר די ברור שיש לי חצי שעה פנויה, אפילו חצי יום….
אני עולה לחדר ישיבות די קטן שמכל המקומות ממוקם דוקא בלב מחלקת משאבי אנוש. חבורה טיפוסית של אנשי הי-טק מחוייטים למחצה מקבלת את פני. בפינה יושב בחור צעיר לבוש זרוק, תספורת מוהוק וכתובת קעקע מרשימה על הזרוע. הוא לוחץ לי את היד בחום ואנחנו מדברים. לרגע נמוגים כל המחוייטים מסביב ואני שוב נושם את אבק המדבר. החלפנו כתובות. הוא מ7:30 ו-E ואני ב-5:15 ו-J.
נעצור לרגע להסבר קצר: החברה בה אני עובד קנתה חברה קטנה שיושבת בלאס-וגאס ונותנת פתרונות בענן. אותו ברנר צעיר (להלן ה"מוהוק") הוא מייסד החברה. הוא התנה את תאריך המיזוג לאחרי הברנינג מן פשוט כי היה יותר מדיי עסוק בפרוייקטים שלו על הפלאיה אבל על כך בהמשך.
המצגת מתחילה. אנחנו מקבלים הסבר קצר על עקרונות הב"מ תוך כדי צפייה בסרטון יו-טיוב של העיר ממעוף הציפור (או יותר נכון מזל"ט). יצאתי החוצה כדי להזמין את העובדים בצוות שלי לשמוע. מה יש? חצי שעה לא תהרוג אף אחד. העבודה יכולה לחכות.
המוהוק ממשיך בצילומים של מיצגי אמנות מעניינים מהפלאיה וצילומים מהמקדש לפני שהוא עובר לתמונות מהמאהל שלו. די מהר אני קולט שבהקמת המחנה שלו משתתפים גברים בלבד, רובם חסונים ומטופחים והחיבוקים בינהם חמים במיוחד...למחנה בו המוהוק השתתף קוראים Comfort & Joy והוא נראה מרשים למדי. דגלים צבעוניים, זולה מוצלת גדולה שמשמשת כמועדון רקודים בלילה ובשעות היום "חדר מנוחה למבוגרים" כפי שהוא כינה זאת (וטען שמעט הנשים שבאו לבקר שם נסו במהרה…). המאהל מציע לתושבי העיר חדר כושר מדוגם שכולו צבוע ורוד, כבשה ענקית עם ערסלים בתוכה שהכניסה אליה דרך פי הטבעת שלה ועוד כהנה וכהנה מתקנים. בקיצור מחנה הומואים מדוגם. התרומה האישית של המוהוק הוא מבנה בצורת גזר ענקי אשר מואר בלילה במאות נורות LED הנטענות בטעינה סולארית.
מאוד הרשימה אותי הטבעיות בה הוא דיבר עליו ועל חבריו ה "queers" והחופשיות בה הראה תמונות של עצמו כלגופו חוטיני זעיר בלבד (בצבע ורוד כמובן...). כבר נתקלתי בלא מעט גייז שיצאו מהארון או שמעולם לא התחבאו בשום ארון אבל בכל זאת, הבנאדם בפגישת עבודה ראשונה עם החברה שרכשה את החברה שלו. במקום לשחק אותה "איש חשוב" כצפוי, הוא זורם הכי בטבעיות עם מי ועם מה שהוא בלי פוזה ובלי צורך להתנצל.
זה מחזיר אותי ללבטים הפוליטיקלי קורקטיים שלי מתחילת הפוסט. אולי באמת לא צריך כל כך לחשוש. את המוהוק יקבלו כ"ההומו בעל החוטיני הורוד והגזר הענק" וזה לא יגרע בכלום מהערכתו כעובד בחברה.
אולי מחר אני אחליף את תמונת ה wallpaper על הלפ-טופ שלי מהתמונה של הבנות לתמונה מהפלאיה עם כובע נוצץ של סרסורים ומכנסי נמר.
או שלא...



1 comment:

  1. איזה סיפור נהדר ומעורר השראה! הייתי נשואה שבע שנים ללא ילד, ובגלל זה בעלי התחיל להתנהג בצורה מוזרה, חוזר הביתה לאחרונה וכבר לא מבלה איתי ומתגרש. אז נעשיתי מאוד עצוב ואבוד בחיים כי הרופא אמר לי שאין דרך להיכנס להריון זה באמת ממרר לי את החיים. עד שנתקלתי בחבר שסיפר לי על ד"ר ALABA מהאינטרנט, איך הוא עזר לנשים רבות עם בעיות דומות שעברתי אז פניתי אליו בכתובת: (dralaba3000@gmail.com) והסברתי לו, הוא סיפר לי הכל צריך לספק לפני שהוא יכול להטיל את הכישוף על המפגש כדי להחזיר את בעלי, מה שעשיתי, והוא שלח תפילה עוצמתית שהייתי צריך לומר באמצע הלילה כשהטיל את כישוף האהבה. זה היה נס 24 שעות מאוחר יותר בעלי היחיד חזר אליי והתנצל על כל מה שעשה ואמר לי שהוא מוכן לתמוך בי בכל מה שאני רוצה, התקשר מהר לד"ר אלאבה ותגיד לו מה קורה בזה רגע והוא גם הכין ושלח לי תרופה צמחית שלדבריו תרפא כל מחלה או זיהום לא רצויים שמנעו ממני להרות ואז הנחה אותי איך להשתמש בה לפני הפגישה עם בעלי. כאן לאחר השימוש בצמח ובשורש המקומיים האלה, כמה שבועות לאחר מכן התחלתי להרגיש סימני הריון על כל הגוף, הייתי ממש בהריון ורק ילדתי ​​בן תינוק בגיל חודש. אני נשבע שכל העולם יגלה על ד"ר אלאבה שהציל את מערכת היחסים שלי וזה גם נותן לי ילדים שאני בגאווה יכול לקרוא להם שלי היום. לכל אישה שחושבת שזה בלתי אפשרי, הנה הזדמנות לחייך ולהביא אושר למשפחתך, אנא צור קשר עם DR ALABA במייל בכתובת: (dralaba3000@gmail.com). או WhatsApp/Viber אותו באמצעות +1(425) 477-2744, אכן, הוא אלוהים שנשלח להביא מאהבים אבודים ולהביא לך אושר ...

    ReplyDelete